מפת מלונות תל אביב

אביב הוא דרך קצת מיושנת לתכנון החופשה. לעומת זאת, מפת מלונות בתל אביב היא אינטראקטיבית, חכמה, ויעילה למציאת המלון המושלם: קרוב לים או קרוב לשוק, עם חוות דעת טובות וכמובן גם מחיר שמוצג תחילה, והכל מסודר באופן נוח ויעיל להפליא.



Booking.com

אז איך מוצאים את המלון המושלם עם מפת בתי מלון בתל אביב?

 

פשוט מאוד.

לחיצה ארוכה וגרירה של העכבר תאפשר לכם "לטייל" ברחבי העיר בין המלונות השונים.

בנוסף, תוכלו להיעזר בתיבת החיפוש הלבנה (ממש מעל המפה כאן) כדי לסנן את המלונות המוצגים במפת מלונות בתל אביב בדיוק לפי מה שמתאים לכם:

תצוגה של שכונה או חוף מסוים בתל אביב, סינון לפי תאריכים (כך תוכלו לצפות רק במלונות הזמינים בתאריכים שלכם), וגם הרכב האורחים.

הערה חשובה: אם חשוב לכם שכל המשפחה תישן בחדר אחד, או לחלופין חשוב לכם להתפצל למספר מסוים של חדרים, סמנו את מספר החדרים הרלוונטי. עם זאת, חשוב לבדוק שוב בעמוד ההזמנה מהו הרכב החדר ומהם התנאים לתוספת עריסה/מיטה וכול', מכיוון שלכל בית מלון בתל אביב יש תנאים משלו.

בין היתרונות הגדולים של מפת מלונות בתל אביב: היא מציגה לא רק בתי מלון וריזורטים, אלא גם דירות נופש בתל אביב, הוסטלים, ולמעשה מגוון סוגי אירוח.

במעבר עם העכבר (בלי לחיצה), "תקפוץ" תיבה לבנה עם פרטים חשובים על בית המלון: תמונה, מחיר כולל, וציון חוות דעת של אורחים קודמים.

כך תוכלו, בעזרת מפת בתי מלון בתל אביב, לדלג בקלילות בין בתי המלון השונים בלי לבזבז זמן בין אתרים שונים ועמודי הזמנות מסורבלים: כל הפרטים החשובים באותה המפה באופן שחוסך זמן ולבסוף חוסך גם כסף.

כמה טיפים חשובים להשוואת מחירים והזמנה עם מפת מלונות בתל אביב:

-ציון דירוג המלון הוא חשוב, אך חשוב גם לבדוק כמה חוות דעת קיימות. כמה שיותר חוות דעת קודמות, יותר טוב.

-נצלו את הפונקציות השונות של מפת מלונות בתל אביב שתאפשר לכם להתמקד באיזור של מלון מסוים (כפתור הפלוס בצד ימין למטה ל"זום אין"). המפה תציג לא רק בתי מלון, אלא גם אטרקציות תיירותיות, מיקומים מרכזיים, תחנות אוטובוס ועוד. כך תוכלו לדעת בדיוק איך נראה האיזור של בית המלון ולמה לצפות כשיוצאים מהשער של בית המלון: דבר חשוב במיוחד כשמזמינים חופשה בעיר.

לחיצה על בית המלון במפת מלונות בתל אביב תוביל אתכם להזמנה באתר בוקינג, פלטפורמה מוכרת ואמינה. אל תשכחו לבדוק את הפרטים החשובים בעמוד ההזמנה: האם ניתן לבטל ועד מתי? מהו הרכב החדר? האם מדובר בדירה או בבית מלון? מה יש בחדר? האם ההזמנה כוללת ארוחת בוקר? כל הפרטים האלו יופיעו בעמוד ההזמנה עצמו.

אז כמה יעילה מפת מלונות בתל אביב ואילו בתי מלון מצאנו בעת תכנון החופשה העירונית הבאה שלנו?

במפת בתי מלון בתל אביב הצלחנו למצוא ביעילות מחירים זולים למגוון בתי מלון ודירות נופש במגוון איזורים בעיר:

בתי מלון בדרום תל אביב וביפו כמו מלון מרגוזה בוטיק, מלון INTA, ללה מלון בוטיק ועוד.

בתי מלון במרכז תל אביב מלון קוקו, מלון פיקסל, מלון פרימה תל אביב, מלון קראון פלאזה תל אביב ועוד.

בתי מלון על החוף בתל אביב כמו בראטון ברוט, דן פנורמה תל אביב, דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב ועוד.